Crni Maslačak https://blog.dnevnik.hr/crnimaslacak

ponedjeljak, 21.05.2012.

Putovanje u središte ormara

Prije točno tri godine sam se doselila u svoju sobu s normalnim zidovima i podom koji nije bio pokriven zelenom plastikom. Ljeto prije, sam uživala u toj istoj sobi sa sivim zidovima ,bez vrata s rupama na zidu, no bila sam sretna. Imati svoju sobu je kao da imam svoje kraljevstvo u kojem sam ja kraljica a hrpa plišanih igračaka moji podanici. (Sada sam zamislila scenu iz Orašara kojeg gledam svake godine u kazalištu).

Soba je dobila i namještaj, a uz namještaj su došle i stvari. Uz moje malobrojne stvari došle su i mnogobrojne stvari mojih roditelja i sestre,kojima prostor njihovih kraljevstva nije bio dovoljan, te su moju sobu pretvorili u svojevrsno odlagalište. Centriranost odlagališta je ciljano bio moj ormar, ali i podnožje mog kreveta kao i čitavo područje ispod njega.

Nakon što je miris naranči nestao iz sobe, miris Nadčovjekovog duhana, Iznadženinog parfema i Izgubljenoženinih tuluma prožimao je svaki atom sobe. Odlučila sam se na drastični pothvat. Otvorila sam vrata u nepoznat svijet i svim mogućim sredstvima (rukama,lopatom,dizalicom,bagerom,vilicama,zubima,nogama) vadila sve moguće i nemoguće stvari iz ormara i lansirala ih na krevet. Shvatila sam da je hrpa došla gotovo do stropa,te krevet više nije bio vidljiv. Uredna soba se pretvorila u raj za galebove i ostale ptice, a dno kreveta u carstvo kukaca-kojih nije bilo.

Nadala sam se raznim životinjama, ali moje kraljevstvo osim žirafa,pandi,medvjeda i zečeva, ne posjeduje druge vrste.
Pronašla sam osam vrsta maramica-svake vrste po pet komada, tri mala kišobrana-kojih nikada nema kada je potrebno, bubnjeve i strijele, zelenu vazu bez vrha, knjigu na turskom jeziku po kojoj je prolivena kava, čitavu vrećicu iz Konzuma u kojoj su spužvice za kuhinju, umjetno cvijeće ljubičaste boje, maske zaboravljenih sjećanja, gramofonske ploče koje više ne služe svrsi, stolicu, mrežicu za komarce punu krvi, daljinski koji je misteriozno nestao, sedamdeset i četiri crno bijele slike koje su ispale iz albuma, šaku kovanica u vrijednosti od jedanaest kuna i pedeset lipa, markice iz Jugoslavije i Indije, pisma pokrivena čajom, nekoliko tisuća računa, krokodila, svijećnjak kojem nedostaje dva kraka, posteljinu na kineske uzorke, figuricu iz Helsinkija i odrezane nokte...

Kada sam iz svog kraljevstva izbacila sve imigrante ,ostalo je posve prazno. Ormar je poput prazne perilice poskakivao, a izbor odjeće se smanjio na sedamdeset posto. Miris Nadnaroda je nestao jer ga je zamijenio miris svježih jagoda zbog kojih sam pala u vrtu i sada uživam u rani na koljenu u obliku polumjeseca.
Sljedeća dva dana će padati kiša.

Danas sam izvadila tisuće stranica nota koje još nisam istražila.

Mislim da ću svirati.

21.05.2012. u 13:02 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.